~~~PeNgEmBARaaN HiDuP PuN BeRMulA~~~.







Nov 30, 2010

~~RaBU OH Rabu....~~~

kejab jew mgu nie rasa time bejalan...he2..bayangkan time yg bejalan...hahaha..belari agaknya,..patutpun cepat dan pantas..dh rabu dh upanya..rasa mcm baru semalam aku iron baju keja en hubby..selalunya rutin idup aku ahad mlm or ptg aku akn iron la baju2 keja hero pujaan hatiku..lalala...:))
oohhh...begitu pantas masa belalu eekk....klo owg bekerja arini dok tgh buzzy ngn kja2 yg betimbun agaknya kn maklumlaaa...tgh2 mgu nii...hmmm..aku???sama ja ari2 buzzy uwaaa...:(
klo time kja dlu ada ja ari yg malas n ada ari yg semangat..hahaha..
klo ari senin tu ari semangat sikit kot coz baru pas cuti weekend kn..soo 1st day kja x la belambak sgt kja...hmmm..tgh mgu cam arini RABU ohhh nooo...ari yg aku paling x suka
ari yg bisa wat aku x ley nk kuar break dan mkn ngn selera...ohhh...kenangan time kja dlu laa..
but now everyday aku beselera jew...he2..tu pun 1 poblem gak...huahua..:)

No comments:

Post a Comment