~~~PeNgEmBARaaN HiDuP PuN BeRMulA~~~.







Nov 10, 2010

pesanan..

Tadi tebaca d status FB d update oleh seorang fren..satu pesanan dr AMIRULHAQ...menarik bunyinya...sekaligus membuat aku tetarik..kau mmg dabomm...hahaha..just a joke..he2..
Disebabkan aku pun dh mcm "tekedu" bila membaca pesanan tu..arrr...itula pasai gak aku nk share kt cni ..bukan pa..sekadar renungan kita besama...
Meh aku tulis balik pesanan tu..hmmm...bunyiknya cam gini..
"jika anda berada dlm keadaan kurang pasti@was-was.,tehadap sesuatu pekara yg mana anda merasakan 1001 kemungkinan tidak menjamin 100% kebenaran,.,jgn bimbang..anda akn mendapat jawapannya pada perbuatannya,pada kehendaknya dan pada pemikirannya..dgn syarat ketiga-tiga keadaan itu beseiringan dan tiada satu pun tertingal....
itu adalah jawapan unggul pada kekeliruan anda..."
Ha...best x pesanan ni??puas gak kepala hotak aku dok pikir menda ni...konon2 membuat rumusan..hmmm...bila puas aku fikir punya fikir bekerut dahi2 tgh2 mlm ni...at last ..baru la dapat kesimpulannya...mudah ja sebenarnya...tapi pesanan kt ats tu yg nampak rumit dan besimpul-simpul..he2.
Senang cita.., dia berbau cam curiga laa ..bila kita x pasti sama ada menda tu betul or x..,kita kena la wat sedikit siasatan& kaji selidik..cam kajian daerah gituu..ushar2 pada kelakuan tingkah laku dan seangkatannya..org kata penipuan ni lambat laun akn nampak gak..cuma lambat dgn cepat jaa..
Ini pada pendapat aku dan dari pemahaman aku la kan...kalu salah harap d maafi...he2..

No comments:

Post a Comment