~~~PeNgEmBARaaN HiDuP PuN BeRMulA~~~.







Nov 8, 2010

Coretan hati...nukilan rasa,,,


Pada satu ketika aku menangis ...
Di duga dengan dugaan yg amt berat untuk aku terima...
Bagai nafas mahu tehenti...bagai tubuh layu x bermaya lagi..
Pada tika itu langkahku longlai..fikiran ku melayang..
Siapa yg bisa menyambut tangan ku...

Kau dtg hapuskan air mataku...
Terima kasih sayang kau dtg menjemputku...
Aku tenang dlm pelukanmu...
Aku bahagia dlm dakapan cinta dan kasIh sayangmu....

Kini bahagia milikku...
Besyukur ku pada mu ya ALLAH ...
Kerna mu mendengar doa hambamu...
Aku d temukan dgn dirinya...

terima kasih wahai syg ku...kerna mu kini ku mengerti erti CINTA sejati...
harapan ku agar cinta kita sampai kemati...wahai sayangku...mengerti dan ketahuai lah engkau aku hanya untukmu...

No comments:

Post a Comment