~~~PeNgEmBARaaN HiDuP PuN BeRMulA~~~.







Dec 3, 2010

Salam hujung minggu...wah ..sure best kn hujung2 mgu cam ni klo

dapat bgun lewat ckit kn....

hmmm...adesss..x merasa la aku..lg awai aku bgun lg awai la jugak

ank teruna n ank dara aku mengekor ja kja...

apolaa naseb...huhuu...

since dh jg ibu ni..jgn d mimpi laa nk malas2 kn dri..

x mknanya dh..bgun ja kna fkir apa la menu yg nk d saji utk hb n ank2..

tula kja seorang yg begelar ibu..

kni baru ku tahu ....dlu time aku budak2 lg .,celik ja mata d pagi hari

pasti sudah ada ja menu utk d mkn tehidang d ats meja mkn...

hmmm...nikmat sungguh time tu..

x menda pun yg nk d fkir kepala hotak pun x la beserabut ngn poblem2..

gtu la juga kn ngn ank2 aku skrang ni ..

zaman kanak2 la zaman yg paling syiok ..

happy jew 24 jam fkir nk main ja dr pg sampai mlm...

x menda yg nk drisaukan...

he2..kenangan tu semua x mungkin aku dpt kembali...

tp kenangan tu semua pasti akn telipat rapi dlm lipatan diary hatiku...

tp kini ank2 aku pulak tgh create sesuatu utk d kenang d hari dewasa mereka kelak...

nt leteran aku akn jd antara bhn yg akn d ingati....hahaha...

sooo sweeet....:))

No comments:

Post a Comment